Emma Hultquist

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Emma - 22 juli 2011 23:27

Vad händer här då, jo absolut ingenting ser jag! Bloggen uppdateras ju knappast av sig själv liksom? Har verkligen inte haft någon alls lust att blogga och har också haft tusentalssaker att göra!! Har semester nu äntligen, riktigt skönt må jag säga! Har också såklart åkt på att bli sjuk, ligger i soffan med feber och rethosta! Blir vell kanske så när man väl slappnar av - allt kommer ikapp en. Och till råga på det har jag också lyckats sträckt mig! Känner mig lite invalido när jag kommer haltandes med 3 hundar på promenaderna..!


Nåväl det har hänt en hel del kul saker också, jag har gått kurs för både Silas och Lisa! 2 O T R O L I G T bra och givande kurser!! Så tråkigt att sommarens 2 absoluta höjdpunkter redan är över bara men har dock en kvar och det är för Jenny Damm och Zeljko nästa vecka! Ska bli riktigt spännande och jag och Exsan är taggade till tusen, måtte min kära sträckning gå över bara..!


Har också lyckats kvala in både Figo och Indy till Doggy Profesional Agility Cup finalen som går av stapeln i göteborg i augusti, riktigt kul!! Duktiga hundar!


Annars rullar allt på, är som sagt sjuk och har legat i soffan i 2 dagar nu, är något rastlös vill jag lova! Imorgon åker jag till Kungshamn för att spendera några dagar där innan jag på måndag rullar vidare mot Falkenberg och kursen med Exs! Några spännande och roliga dagar att se fram emot med andra ord...


Nu är det sängen som väntar, har inte packat något men det reder sig nog imorgon får vi hoppas!


Goodnight!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards