Emma Hultquist

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

ovårdade små vilddjur!

Av Emma - 30 juni 2011 22:38

Då är nästan all packning klar inför helgen, imorgon måste jag handla mer hundmat bara.. Det räckte visst inte till hela helgen och mat måste dom ju få dom små liven!

Känns som om bilen kommer bli helt överfull imorgon, tält, sovsäckar, burar, väskor 4 hundar och 2 människor... Jaja! Det ska bli kul att se hur det går! Får stuva in allt smart!


Har borstat igenom alla 3 och det blev även lite kloklippning under kvällen, Figge och Indy fick sig även en omgång med saxen! Så nu är dom fina och ser inte som ovårdade små vilddjur längre. Iallafall Figo!


Uppladdningen inför helgen har också börjat! Nu jäklar, vi ska springa fort och kämpa i alla 8 lopp i helgen! Verkligen kriga ända in i mål och jag ska även tänka på att inte konstla till det för mycket med min handling i Indys lopp utan istället låta honom jobba mycket själv .. Det blir nog bra det här, tält säsongen kommer även att invigas då jag och Sanna har hyrt in oss hos Bella och hennes mamma i deras 6 manna tält. Ser fram emot en toppen helg, med härliga hundar, härligt umgänge och härligt väder inklusive lite bad kanske!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 juli 2011 22:43

Äntligen framme, eller aa har varit det i några timmar nu.. Men när jag kom fram direkt hanns inte så mycket mer än att rasta hundar och att packa in innan vi drog ner till harrys för att käka middag!   Är helt slut i huvudet och vänstra skinkan ...

Av Emma - 23 juli 2011 12:40

Packa, packa, packa! - Varför ska det alltid vara så svårt att veta vad man ska ha med sig?? ...

Av Emma - 22 juli 2011 23:27

Vad händer här då, jo absolut ingenting ser jag! Bloggen uppdateras ju knappast av sig själv liksom? Har verkligen inte haft någon alls lust att blogga och har också haft tusentalssaker att göra!! Har semester nu äntligen, riktigt skönt må jag säga! ...

Av Emma - 11 juli 2011 07:27

Så var det måndag igen då, men nu är det bara en vecka kvar till semester!! Som jag längtat!! Min semester kommer mest ägnas åt hundarna, det ska tävlas och hinnas gå kurser! 3 härliga men intensiva veckor att se fram emot med andra ord!   Nu ska...

Av Emma - 8 juli 2011 09:40

Det har blivit väldigt dåligt med bloggande dom senaste dagarna, har helt enkelt inte orkat och även också tappat lusten lite.. Funderar på att byta antingen tillbaka till wordpress igen eller till devote..Båda har en app som man kan ladda ner som gö...

Ovido - Quiz & Flashcards