Emma Hultquist

Alla inlägg under april 2011

Av Emma - 29 april 2011 22:32

Mina Fina! <3 

 
Av Emma - 29 april 2011 16:16

On road med mina 3 bästa vänner som sover sött i bilen! Det sköna med att åka själv är att man kan lyssna på precis vilken musik man vill ;) 

 
Av Emma - 29 april 2011 11:55

Sitter på en uteservering och käkar lunch med far min! Framåt eftermiddagen blir det avfärd mot Eksjö! 

 

!

Av Emma - 28 april 2011 16:08

  


Finaste gänget!<3

Av Emma - 28 april 2011 15:55

Hm undra vad det kan vara..?? Spännande.! 

 
Av Emma - 28 april 2011 10:31


Av Emma - 28 april 2011 10:03

Sitter på jobbet, har nyligen fått i mig lite frukost här! Denna dag består av jobb, packning inför helgen, fixa hemma på balkongen och sen kanske det blir en löparrunda!


Känner mig fortfarande riktigt nöjd och glad över Exs och min träning från igår! Hon växer och växer i mina ögon verkligen! Min lilla tappra stjärna!   





Av Emma - 27 april 2011 22:29

Precis hemkommen från klubben, älsklingen hade varit gullig och gjort färdigt tacopaj till middag och så hade han ställt sig och gjort en kladdkaka till efterrätt! Mums!


Haft 4:e tillfället på fortsättningskursen också och jag måste säga att deltagarna imponerar stort! De går från klarhet till klarhet och utvecklas hela tiden!


Efter kursen tränade jag en sväng med Figo och Exs! Ställde upp blindbytesbanan vi hade på kursen och körde den med lillfian och shit vad hon gick. Hon har så fint hindersug och lyssnar klockrent och sitter kanon i starten! Fortsatte också att nöta slalom, där går det verkligen från klarhet till klarhet idag kunde jag "skicka" henne med en liten bits avstånd och sen puscha på henne lite när hon körde! Duktig liten bebis!!

Vi gick också igenom lite kontaktfält när vi ändå hade Malin med som kunde coacha lite!


Figge bus fick köra balanshindrena och några småkombinationer! Han gick som alltid riktigt bra, hade fin fart i slalom och trampa fint på kfälten!


Indan fick vara hemma och tog istället en 5 km löparrunda med Petter.!


Nu är det endast sängen som väntar!! - Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards