Emma Hultquist

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Emma - 30 juni 2011 22:38

Då är nästan all packning klar inför helgen, imorgon måste jag handla mer hundmat bara.. Det räckte visst inte till hela helgen och mat måste dom ju få dom små liven!

Känns som om bilen kommer bli helt överfull imorgon, tält, sovsäckar, burar, väskor 4 hundar och 2 människor... Jaja! Det ska bli kul att se hur det går! Får stuva in allt smart!


Har borstat igenom alla 3 och det blev även lite kloklippning under kvällen, Figge och Indy fick sig även en omgång med saxen! Så nu är dom fina och ser inte som ovårdade små vilddjur längre. Iallafall Figo!


Uppladdningen inför helgen har också börjat! Nu jäklar, vi ska springa fort och kämpa i alla 8 lopp i helgen! Verkligen kriga ända in i mål och jag ska även tänka på att inte konstla till det för mycket med min handling i Indys lopp utan istället låta honom jobba mycket själv .. Det blir nog bra det här, tält säsongen kommer även att invigas då jag och Sanna har hyrt in oss hos Bella och hennes mamma i deras 6 manna tält. Ser fram emot en toppen helg, med härliga hundar, härligt umgänge och härligt väder inklusive lite bad kanske!


Av Emma - 30 juni 2011 14:15

En mjukglass skulle inte sitta helt fel nu alltså, med chokladströssel på..!

Av Emma - 30 juni 2011 11:45

Slänger in lite bilder från gårdagen, när Bella och jag + alla hundar hade mysstund i kvällssolen!     

               



Av Emma - 30 juni 2011 10:08

Har precis klämt i mig lite jordgubbskräm på jobbet, har än så länge vart rätt lugnt på morgonen. Tillskillnad från igår.. men klockan är ju ioförsig bara 10! Höhö.

Höll dock på att försova mig imorse.. Eftersom att Petter och jag skulle gå upp samtidigt så tänkte vi att det räcker med att vi ställer hans klocka. När den ringde tryckte han på znooze (?) men måste fått av den på något vänster för vi vaknade sen 06:50 fast vi från början skulle gå upp 06:10... Blev att kasta sig in i duschen och göra iordning mig i räcer fart, puh!


Hundarnas väska är packade inför helgen också så när jag kommer hem från jobbet ska jag packa mitt och sen förbereda allt så det är klart.. Skönt att kunna komma iväg imorgon direkt när man slutar!

Ovido - Quiz & Flashcards